• Pn.-Pt. od 8:00 do 16:00 

Gdzie kierować reklamacje:

Serwis sprzętu dostarczonego przez
KOBIS
Zgłoszenie awarii sprzętu do serwisu można składać mailowo (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) przez całą dobę oraz telefonicznie: (14) 678-91-60 lub faksem: (14) 678-91-60 wew. 26 od Pn.-Pt. od 7:00 do 17:00...więcej... PDF
Serwis
Notebooków Fujitsu
Awarie należy zgłaszać telefonicznie:
infolinia +48 801 300 100 lub +48 22 3981 360 (Pn-Pt, 08:00-18:00)
lub mailem (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
Zgłoszenie powinno zawierać:
1. Numer seryjny...więcej...
PDF
Serwis sprzętu
Epson
Zgłoszenie awarii sprzętu do serwisu powinno zawierać:
1. Pełne dane teleadresowe, tj.:
Nazwa firmy zgłaszającej
Imię i nazwisko osoby zgłaszającej
Adres wraz z kodem pocztowym
Telefon/Faks
E-mail
NIP – dla...więcej...
PDF
Serwis sprzętu
NEC
Procedura reklamacyjna:
Projektory są objęte serwisem typu Door To Door.
Klient posiadający uszkodzony projektor proszony jest o skontaktowanie się z Centrum Serwisowym (mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub telefonicznie (/33/811 40 04) w celu weryfikacji usterki.
Przed kontaktem z centrum serwisowym klient powinien przygotować następujące informacje:
• typ i SN uszkodzonego sprzętu
• data ...więcej...
PDF
Serwis tablic interaktywnych
 oraz
pracowni językowych

Procedura reklamacyjna:

Zgłoszenie awarii sprzętu:
1. Nazwa firmy zgłaszającej
2.Imię i nazwisko osoby zgłaszającej
3.Adres wraz z kodem... więcej...
On-Line
Serwis projektorów OPTOMA
Procedura reklamacyjna:

Zgłoszenie awarii sprzętu:
1. Poniższa procedura dotyczy wszystkich klientów chcących dokonać naprawy gwarancyjnej produktów marki Optoma. Reklamacje gwarancyjne realizowane są w systemie door-to-door.
2... więcej...
PDF
Serwis sprzętu Interwrite
Procedura reklamacyjna:

WRMA-ZGŁOSZENIE SERWISOWE AGRAF SP. Z O.O. 94-102 ŁÓDŹ UL. NOWE SADY 2, FAX 42 25 03 121
... więcej...
PDF
Serwis sprzętu drukującego oraz fotograficznego.
Procedura reklamacyjna:

W celu dokonania reklamacji sprzętu należy podać numer kod modelu, numer seryjny oraz podstawowe dane teleadresowe w celu zgłoszenie awarii urządzenia... więcej...
On-Line
Serwis sprzętu RTV Procedura reklamacyjna:
Do reklamacji sprzętu należy założyć konto na stronie serwisu i przejść przez kolejne etapy rejestracji, celem prawidłowego zgłoszenia niedziałającego urządzenia np.: telewizor, odtwarzacz DVD, radiomagnetofon.... więcej...
On-Line
Serwis sprzętu drukującego.
Procedura reklamacyjna:

Przed przystąpieniem do kontaktu z serwisem proszę o przygotowanie:
- Modelu urządzenia;
- Numeru seryjnego;
- Jakie są objawy uszkodzenia;
- Kiedy urządzenie zostało zakupione (kopia faktury VAT). więcej...
PDF
Serwis sprzętu SONY Procedura reklamacyjna:
Przed przystąpieniem do kontaktu z serwisem proszę o przygotowanie:
- Modelu urządzenia;
- Numeru seryjnego;
- Jakie są objawy uszkodzenia;
- Kiedy urządzenie zostało zakupione (kopia faktury VAT). więcej...
PDF